Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ettepanek seoses saartalitlusvõime tagamise teenuse rahastamisega
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi - RAM <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Jul 2025 07:35:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda teeb ettepaneku muuta õigusaktides saartalitusvõime
tagamise teenuse rahastamise põhimõtet selliselt, et saartalitusvõime
tagamise teenuse kulud kaetakse riigieelarvest ning liigitatakse NATO 1,5
protsendi nn kaitseotstarbelise taristu kulude alla. Meie ettepanekuga
saate lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>